kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 2 hafta içerisinde son sınavlarımı başarıyla tamamlarsam Patoloji Lab. Teknikeri olacağım
yani devlete atanamazsan amele olacaksın öyle mi ?