
http://www.youtube.com/watch?v=M10JGNQU3B8
Saygı ve sevgilerim ile.
141
●8.773

kdv ve ötv ödemedi sadece arabanın parasını ödedi. Bunu bir araştır derim sana hem evi daha kolay alırsın hemde rahatca geçinirsin. Engelli kartın ile kullandığın operatör, izlediğin televizyon yayın sağlayıcısı (dsmart, digiturk vs.) bile sana inanılmaz indirimler sunuyor. Buyur daha fazla bilgi
vay
yalnız diğer dediğine katılıyorum. Mesela bizim ailelerimiz "oğlana şuna alayım, ev alayımda ben vefat edince rahat etsin" gibi şeyler düşünürler ve genellikle yaparlar sırf biz evlenince rahat edelim diye. Ama avrupa da kesinlikle böyle bir şey yoktur. Herkes kendinden sorumludur.