Bu arada engellilik oranınız çok yüksek ise devlet size yardım ediyor. Özel bir rapor akıyorsunuz ve ötv, kdv gibi şeyleri ödemiyorsunuz. Bizim memlekette yaşlı bir amca vardı ve onun engelli kağıdı ile gidip 2013 model sıfır araba aldılar üstüne kdv ve ötv ödemedi sadece arabanın parasını ödedi. Bunu bir araştır derim sana hem evi daha kolay alırsın hemde rahatca geçinirsin. Engelli kartın ile kullandığın operatör, izlediğin televizyon yayın sağlayıcısı (dsmart, digiturk vs.) bile sana inanılmaz indirimler sunuyor. Buyur daha fazla bilgi
http://forum.memurlar.net/konu/1793142/

Konuyu baştan aşağı okumanı tavsiye ederim