• 16-05-2014, 13:42:27
    #91
    Onca yorumlara verdiğin cevaplara bakarak söyleyebilirim ki "aşk" senin gözünü kör etmiş. Umarım ilerde daha fazla sorunlar yaşamazsınız. 2-3 Sene şu şarkıyı paylaşarak konu açmazsınız inşallah.


    http://www.youtube.com/watch?v=M10JGNQU3B8


    Saygı ve sevgilerim ile.
  • 16-05-2014, 13:44:40
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada engellilik oranınız çok yüksek ise devlet size yardım ediyor. Özel bir rapor akıyorsunuz ve ötv, kdv gibi şeyleri ödemiyorsunuz. Bizim memlekette yaşlı bir amca vardı ve onun engelli kağıdı ile gidip 2013 model sıfır araba aldılar üstüne kdv ve ötv ödemedi sadece arabanın parasını ödedi. Bunu bir araştır derim sana hem evi daha kolay alırsın hemde rahatca geçinirsin. Engelli kartın ile kullandığın operatör, izlediğin televizyon yayın sağlayıcısı (dsmart, digiturk vs.) bile sana inanılmaz indirimler sunuyor. Buyur daha fazla bilgi
    http://forum.memurlar.net/konu/1793142/

    Konuyu baştan aşağı okumanı tavsiye ederim
  • 16-05-2014, 13:57:17
    #93
    Üyeliği durduruldu
    Araba da sadece ÖTV ödenmiyor KDV ödeniyor çünkü ben ödedim, kendimden biliyorum
  • 16-05-2014, 14:02:40
    #94
    konudaki son cümleyi okuduktan sonra artık fikir sunmaya gerek yok bence, nişanlınız devamlı ayrılalım diyorsa bırakın gitsin. seven insan köydede yaşar, ahırdada yaşar
  • 16-05-2014, 14:06:09
    #95
    Avrupada insanlar günü birlik yasiyorlar oyle ev alayim sunu alayim bunu edeyim yok. adamlar her yil dunyanin farkli bir ulkesinde tatile gidiyorlar dunyanin mali dunyada kalir misali. kültür farki var, kimi egitimi icin para harcar kimisi gezmek dolasmak yemek icmek icin biz turklerde bir genc dügünü icin afedersiniz esek gibi calisir nisandi kinaydi kivre yemegiydi arabasi dugun salonu takisi vay babam vay

    avrupali dügünü bizimki gibi oyle satafatli degil tv her gördügünüze inanmayin evlenme zamanindaki erkege kadin elbisesi giydirirler ki gelenekleri boyleymis parayi denklestirmek icin ne parasimi arkadaslarla bekarliga veda icin

    giderler belediye nikah kilarlar sonrada bir balayi oldu bitti masallah

    kolay gelsin sana simdiden isin zor senin
  • 16-05-2014, 14:26:03
    #96
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasipse Temmuzda devlet memuru olarak atanacağım. Memleketime yani Bitlise atanmak istesemde nişanlım ve diğer çevrelerin baskısıyla tercih olarak sadece istanbulu yazacağım.
    Tahmini 2400 Lira maaş alacağım. Yeni evleneceğim için epey masrafım olacak. zaten takribi 1 yıl kadar nişanlı kalacağız bu süre zarfında bende para biriktirip altın, ev eşyası vs. birşeyler almaya çalışacağım.

    aylık 1500 tl taksitler olsa geriye kalan 1000 Tl ile nasıl yaşıyacağım ben istanbulda ? ev kiralarına bakıyorum. 600 Tlnin altında yok ki o 600 tl civarında olanların hepsi ya bodrum katı ya da 20 30 yaşında bir dairenin içini sözde yenilemiş olanlar.

    o kadar parayı elaleme vereceğime ev alayım dedim. fiyatlara bakıyorum tamam istanbul için makul fiyatlar. 150 K civarında. ama banka kredilerinde faiz tavan durumda şuan.

    Halbuki Bitlis'e atansam. 1500 Tl taksitlere versem. geriye kalan 1000 Tlnin 600ü ile kira, aidat, yeme içme işlerini hallederken 400 Tl yi yastık altına atarım.

    Çok doluyum konuyu uzattım farkındayım.
    Arkadaşlar İstanbulda ev almak için ne yapmalı ?
    Yada nişanlımı ve ailesini ikna etmek için ne yapmalı ?

    büyükşehirde maddiyat problemi yaşayıp ailemi başkalarına ne bileyim kendi babama bile muhtaç etmek istemiyorum ve çok korkuyorum. eğer ben erkeksem ailemi Allahtan başkasına muhtaç etmemem gerekir. ama gel de benim kıza anlat.

    <kd>Nişanlımın söylediği şey şu : 2.5 yıldır beraberiz. eğer istanbul olmayacaksa ve beni o köye (Bitlise) götüreceksen ayrılalım. nişanı atalım vs.. o kadar çok duyuyorum ki bu ayrılalım nişanı atalım laflarını artık gülüp geçiyorum ne diyeyim.</kd>


    Hocam kızma ama kusura bakma koyu ile işaretlediğim cümleyi sarf ettiyse nişanlınız ciddi düşünün. Sürekli nişanı atarım diyorsa bunda başka durumlar olabilir. Kimsenin günahını almak istemem ancak bitliste olsa siirtte olsa bu memleketin parçası. şehirle evlenmeyecek sizinle evlenecek. tekrar kusura bakmayın ama cidden düşünün.
  • 16-05-2014, 14:28:34
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Jean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupada insanlar günü birlik yasiyorlar oyle ev alayim sunu alayim bunu edeyim yok. adamlar her yil dunyanin farkli bir ulkesinde tatile gidiyorlar dunyanin mali dunyada kalir misali. kültür farki var, kimi egitimi icin para harcar kimisi gezmek dolasmak yemek icmek icin biz turklerde bir genc dügünü icin afedersiniz esek gibi calisir nisandi kinaydi kivre yemegiydi arabasi dugun salonu takisi vay babam vay

    avrupali dügünü bizimki gibi oyle satafatli degil tv her gördügünüze inanmayin evlenme zamanindaki erkege kadin elbisesi giydirirler ki gelenekleri boyleymis parayi denklestirmek icin ne parasimi arkadaslarla bekarliga veda icin

    giderler belediye nikah kilarlar sonrada bir balayi oldu bitti masallah

    kolay gelsin sana simdiden isin zor senin
    Çok yanılıyorsunuz. Hangi ülkeydi tam bilmiyorum ama kesin çekik gözlülerin olduğu bir ülkeydi. Gelin alma sırasında gelin evden çıkana kadar belirli aralıklarla altın kolyeler yola koyulur (masrafı sen düşün). Senin o dediğin filmlerde oluyo genellikle yalnız diğer dediğine katılıyorum. Mesela bizim ailelerimiz "oğlana şuna alayım, ev alayımda ben vefat edince rahat etsin" gibi şeyler düşünürler ve genellikle yaparlar sırf biz evlenince rahat edelim diye. Ama avrupa da kesinlikle böyle bir şey yoktur. Herkes kendinden sorumludur.
  • 16-05-2014, 14:47:04
    #98
    Çok sevdiğim bir çin atasözü der ki;
    Evlilik bir kaleye benzer;
    dışardakiler içeri girmek için ugraşır, içerdekiler dışarı çıkmak için.

    Benim evlilik konusundaki tavsiyem;
    AŞK MAŞK boş.
    Evlilik %99 demiyorum, %100 Aşkı öldürecek.
    Biz buna canımcicim ayları diyoruz. Bu aylar bitince artık ortada aşk diye bir olgu kalmayacak. Aşk gözlüğü (AT GÖZLÜĞÜ) düşünce,
    artık gerçekleri görmeye başlarsın.
    Canımcicim ayları bitince elinde sadece SEVGI kalacak.

    Kalbinde kalan SEVGI ile Evliliği yürütmenin yeğane yolu Kültürel Yetişme tarzınızın birbirine çok yakın olması. Kültürel yetişme seviyeniz ne kadar birbirine yakın ise o kadar mutlu olursun.
    - Madem Bitlislisin, bence bitlisten birisiyle yada komşu illerden birisi ile evlenmeye çalış.
    Bitlisten birisiyle evlenmen kültür çatışmalarının %50'sini önler.
    - Ailenin, sana (kendilerine) uygun gördüğü biri ile evlen.
    - İnançsal değer yargıları çok önemli bunada dikkat et.
    - Üniversite mezunu, üniversite mezunu ile evlenmeli.
    - Memur olacaksan, başka bir memur bayan ile evlenirsen maddi olarak rahat edersiniz.

    Kız arkadaşın istanbulla mı evleniyor seninle mi? Böyle sürekli nişanı atarım diyorsa, O atmasız Sen at,
    Memlekette Kız mı yok yaw
    • project42
    • sesar
    • teknohaberci
    project42, sesar, teknohaberci ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2014, 14:58:09
    #99
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sevdiğim bir çin atasözü der ki;
    Evlilik bir kaleye benzer;
    dışardakiler içeri girmek için ugraşır, içerdekiler dışarı çıkmak için.

    Benim evlilik konusundaki tavsiyem;
    AŞK MAŞK boş.
    Evlilik %99 demiyorum, %100 Aşkı öldürecek.
    Biz buna canımcicim ayları diyoruz. Bu aylar bitince artık ortada aşk diye bir olgu kalmayacak. Aşk gözlüğü (AT GÖZLÜĞÜ) düşünce,
    artık gerçekleri görmeye başlarsın.
    Canımcicim ayları bitince elinde sadece SEVGI kalacak.

    Kalbinde kalan SEVGI ile Evliliği yürütmenin yeğane yolu Kültürel Yetişme tarzınızın birbirine çok yakın olması.
    - Madem Bitlislisin, bence bitlisten birisiyle yada komşu illerden birisi ile evlenmeye çalış.
    Bitlisten birisiyle evlenmen kültür çatışmalarının %50'sini önler.
    - Ailenin, sana (kendilerine) uygun gördüğü biri ile evlen.
    - İnançsal değer yargıları çok önemli bunada dikkat et.
    - Üniversite mezunu, üniversite mezunu ile evlenmeli.
    - Memur olacaksan, başka bir memur bayan ile evlenirsen maddi olarak rahat edersiniz.

    Kız arkadaşın istanbulla mı evleniyor seninle mi? Böyle sürekli nişanı atarım diyorsa, O atmasız Sen at,
    Memlekette Kız mı yok yaw
    En büyük başkan bizim başkan