• 06-05-2014, 18:43:18
    #10
    samsung galaxy s4 kullanıcısıyım gayet memnunum. sanırım bu ikilemde LG yi tercih ederdim. arkadaşımın bir telefon gösterdi s4 ayarında özellikleri ekran kalitesi vs hemen hemen aynıydı.s4 almasam o telefonu alabilrdim mesala modeli şuan aklımda değil. öte yandan ıphone u lüks olarak görüyorum ben. ve marka takıntısı birazda.
  • 06-05-2014, 18:46:22
    #11
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung galaxy s4 kullanıcısıyım gayet memnunum. sanırım bu ikilemde LG yi tercih ederdim. arkadaşımın bir telefon gösterdi s4 ayarında özellikleri ekran kalitesi vs hemen hemen aynıydı.s4 almasam o telefonu alabilrdim mesala modeli şuan aklımda değil. öte yandan ıphone u lüks olarak görüyorum ben. ve marka takıntısı birazda.
    Cep forumlarında herkes S4 İle G2 Takas etmek istiyor hocam . Kardeşimde benden istiyor tabiki vermiyorum
  • 06-05-2014, 18:50:09
    #12
    g2 kullanıyorum efsane bir telefon herhangi sıkıntım olmadı suana kadar
  • 06-05-2014, 18:55:16
    #13
    küçük kibar telefon isteyen cebe sığan telefon isteyen iphone
    büyüklük önemli değil diyen g2 veya note3

    tercih sizin
  • 06-05-2014, 19:03:49
    #14
    KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android'de bahsi geçen şişme alt segment ve orta halli sisteme sahip ürünler için geçerlidir. Aksi halde G2, aynı segmentteki ve üst segment ürünlerde böyle bir durum geçerli değil. Yani ilerleyen zamanlarda bir yavaşlama olabilir bu süreçte kullanım tarzınıza göre değişiklik gösterecektir. Fabrikasyon ayarlarına dönerek telefonu ilk hali gibi kullanmaya devam edebilirsiniz. Yardımcı uygulamalar ile zaman zaman gereksiz dosyaları, kalıntıları, resim önizlemelerini, web geçmişini vs. temizlerseniz bir sorun olacağını düşünmüyorum.

    Ayriyetten 3000 mAh batarya G2 için ne kadar yeterlidir tartışılır fakat i5'i yerle bir edecek kadar batarya performansı sunacaktır. Kısa öz net buna kimsenin karşı geleceğini düşünmüyorum.
    Ram konusuna değinirsek cihaz için yeterli bir ram yerleştirilmiş. Fakat iPhone ların klasik olan stabiletisi ile eşdeğerdir diye düşünüyorum. G2'nin arayüz performansı hakkında deneyimim olmadığı için en kaba bu şekilde yorum yapabiliyorum.

    Ayriyetten dosya transferi, pc ile veri alışverişi vs. işlemlerini elbette Android işletim sistemi ile daha kolay gerçekleştiriyorsunuz.

    Ekranın boyutu konusunda da eğer büyük ekran seven birisiyseniz veya büyük ekran küçük ekran dert etmem diyorsanız yine G2 bir adım öne geçecektir.

    Performans konusunda iPhone ların tamamı kağıt üzerinde rakiplerinden daha düşük sistemlerde gelseler de iPhone'un yakaladığı akıcılık performansını üstlere taşıyor. Fakat G2'nin sistemi bu akıcılığı yakalayacak şekilde bir performans sergiliyor.

    Benim gönlüm G2'den yana ama tabiki seçim size kalmış ben üstü kaba bir şekilde karşılaştırma yaptığımı düşünüyorum. Aklınıza takılan yerler olursa sorabilirsiniz, sadece bu iki cihaz için değil tüm cihazlar için yorum yapabilirim
    Teşekkür ediyorum aklımda soru işareti kalmadı sayenizde. Karar verilmiştir LG G2 32 GB alacağım yazın. Değerli vakitlerinden ayırıp konuya cevap yazan arkadaşlarıma, abilerime teşekkürlerimi sunuyorum. Allah razı olsun hepinizden.
  • 06-05-2014, 19:32:49
    #15
    Aynı ikilemdeyim bende, muhtemelen G2 alacağım.
    Bu arada telefon inceleme blogu olan falan varsa alsın 200 kelimelik orjınal makale maşallah uzun uzun yazmışsın hocam

    KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android'de bahsi geçen şişme alt segment ve orta halli sisteme sahip ürünler için geçerlidir. Aksi halde G2, aynı segmentteki ve üst segment ürünlerde böyle bir durum geçerli değil. Yani ilerleyen zamanlarda bir yavaşlama olabilir bu süreçte kullanım tarzınıza göre değişiklik gösterecektir. Fabrikasyon ayarlarına dönerek telefonu ilk hali gibi kullanmaya devam edebilirsiniz. Yardımcı uygulamalar ile zaman zaman gereksiz dosyaları, kalıntıları, resim önizlemelerini, web geçmişini vs. temizlerseniz bir sorun olacağını düşünmüyorum.

    Ayriyetten 3000 mAh batarya G2 için ne kadar yeterlidir tartışılır fakat i5'i yerle bir edecek kadar batarya performansı sunacaktır. Kısa öz net buna kimsenin karşı geleceğini düşünmüyorum.
    Ram konusuna değinirsek cihaz için yeterli bir ram yerleştirilmiş. Fakat iPhone ların klasik olan stabiletisi ile eşdeğerdir diye düşünüyorum. G2'nin arayüz performansı hakkında deneyimim olmadığı için en kaba bu şekilde yorum yapabiliyorum.

    Ayriyetten dosya transferi, pc ile veri alışverişi vs. işlemlerini elbette Android işletim sistemi ile daha kolay gerçekleştiriyorsunuz.

    Ekranın boyutu konusunda da eğer büyük ekran seven birisiyseniz veya büyük ekran küçük ekran dert etmem diyorsanız yine G2 bir adım öne geçecektir.

    Performans konusunda iPhone ların tamamı kağıt üzerinde rakiplerinden daha düşük sistemlerde gelseler de iPhone'un yakaladığı akıcılık performansını üstlere taşıyor. Fakat G2'nin sistemi bu akıcılığı yakalayacak şekilde bir performans sergiliyor.

    Benim gönlüm G2'den yana ama tabiki seçim size kalmış ben üstü kaba bir şekilde karşılaştırma yaptığımı düşünüyorum. Aklınıza takılan yerler olursa sorabilirsiniz, sadece bu iki cihaz için değil tüm cihazlar için yorum yapabilirim
  • 06-05-2014, 19:56:59
    #16
    Yaza alacaksan iphine 5s dusunebilirsin ben memnunum iphonedan androidden sogudum acikcasi iphoneda bazen skinti cikartabiliyor bende ama takmiyorum ufak tefek seyler


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 06-05-2014, 20:11:31
    #17
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı ikilemdeyim bende, muhtemelen G2 alacağım.
    Bu arada telefon inceleme blogu olan falan varsa alsın 200 kelimelik orjınal makale maşallah uzun uzun yazmışsın hocam
    Android'in kullanıcıya ayak uydurabilmesini seviyorum. iPhone'da ise cihaz size değil siz cihaza ayak uydurmak zorundasınız. Bu yüzden ben olsam bende G2 seçerdim. Bildiğim kadarıyla güncelleme konusunda da bir sıkıntı yaşamazsınız bu cihazda. Yazdığım makale türevi metin 197 kelimeymiş hocam, biraz daha şişirip 5 ye okutmak vardı tüh
  • 06-05-2014, 20:17:05
    #18
    g2 vazgeçilmez derim güzel abim kullanmakta oldukça memnun şarj olayı dayanıklı en güzel tarafı