LG G2 mi yoksa iPhone 5 mi ?
20
●4.606
- 06-05-2014, 18:43:18samsung galaxy s4 kullanıcısıyım gayet memnunum. sanırım bu ikilemde LG yi tercih ederdim. arkadaşımın bir telefon gösterdi s4 ayarında özellikleri ekran kalitesi vs hemen hemen aynıydı.s4 almasam o telefonu alabilrdim mesala modeli şuan aklımda değil. öte yandan ıphone u lüks olarak görüyorum ben. ve marka takıntısı birazda.
- 06-05-2014, 18:46:22Cep forumlarında herkes S4 İle G2 Takas etmek istiyor hocam . Kardeşimde benden istiyor tabiki vermiyorumunderground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2014, 19:03:49Teşekkür ediyorum aklımda soru işareti kalmadı sayenizde. Karar verilmiştir LG G2 32 GB alacağım yazın. Değerli vakitlerinden ayırıp konuya cevap yazan arkadaşlarıma, abilerime teşekkürlerimi sunuyorum. Allah razı olsun hepinizden.KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2014, 19:32:49Aynı ikilemdeyim bende, muhtemelen G2 alacağım.
Bu arada telefon inceleme blogu olan falan varsa alsın 200 kelimelik orjınal makale
maşallah uzun uzun yazmışsın hocam
KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-05-2014, 20:11:31Android'in kullanıcıya ayak uydurabilmesini seviyorum. iPhone'da ise cihaz size değil siz cihaza ayak uydurmak zorundasınız. Bu yüzden ben olsam bende G2 seçerdim. Bildiğim kadarıyla güncelleme konusunda da bir sıkıntı yaşamazsınız bu cihazda. Yazdığım makale türevi metin 197 kelimeymiş hocam, biraz daha şişirip 5Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ye okutmak vardı tüh

maşallah uzun uzun yazmışsın hocam
ye okutmak vardı tüh