samsung galaxy s4 kullanıcısıyım gayet memnunum. sanırım bu ikilemde LG yi tercih ederdim. arkadaşımın bir telefon gösterdi s4 ayarında özellikleri ekran kalitesi vs hemen hemen aynıydı.s4 almasam o telefonu alabilrdim mesala modeli şuan aklımda değil. öte yandan ıphone u lüks olarak görüyorum ben. ve marka takıntısı birazda.