Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı ikilemdeyim bende, muhtemelen G2 alacağım.
Bu arada telefon inceleme blogu olan falan varsa alsın 200 kelimelik orjınal makale maşallah uzun uzun yazmışsın hocam
Android'in kullanıcıya ayak uydurabilmesini seviyorum. iPhone'da ise cihaz size değil siz cihaza ayak uydurmak zorundasınız. Bu yüzden ben olsam bende G2 seçerdim. Bildiğim kadarıyla güncelleme konusunda da bir sıkıntı yaşamazsınız bu cihazda. Yazdığım makale türevi metin 197 kelimeymiş hocam, biraz daha şişirip 5 ye okutmak vardı tüh