• 20-04-2014, 02:40:02
    #1
    Ladies And Gentleman şu televizyonda radyoda vs yayına çıkan insanlar Neden halasına teyzesine selam söyler? Bu selamı duyan teyze hala vs insanlar nasıl bir hazza sahip olur Hayatım Boyunca bunu hiç anlamadım Bunun Mantıklı Bir açıklamasını bilen duyan gören varmı ben hiç anlam veremiyorum :/ ?

    Son Olarak Bu selam işi nerden kimden Çıkmıştır...
  • 20-04-2014, 02:41:01
    #2
    konuyu okuyan amcamgile burdan selamlar
  • 20-04-2014, 02:43:54
    #3
    uyu dostum boşver böyle şeyleri
  • 20-04-2014, 02:46:07
    #4
    saatin geç olmasından kaynaklı aklınıza gelen ilginç sorular bunlar hocam, sabaha bişeyiniz kalmaz
  • 20-04-2014, 02:52:37
    #5
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu okuyan amcamgile burdan selamlar
    Dedenlere Ankara r10'dan Selamlar,
  • 20-04-2014, 02:53:17
    #6
    Tamamen tahmini konuşuyorum.

    Radyo eski zamanların en büyük icatlarındandır. Bu cihaz biraz telefona da benzer ama bu cihazın sesini bir kişi değil, herkes duyabilir.

    Ülkemizde de TRT yayınından başka yayın yoktu. Yani herkes can kulağıyla TRT dinliyordu. Hal böyle olunca, bir şekilde bu yayınlara konuk olan insanlar telefon adabını radyoya da yansıtıp sağa sola selam göndermeye başladılar. Kim bilir? Belkide bu selamı alanlar o zamanların en havalı insanları oluyorlardır. Belki televizyonlara da bu adet radyolardan kalmıştır.
  • 20-04-2014, 03:01:38
    #7
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedenlere Ankara r10'dan Selamlar,
    EyvAllah kanka, dedem uyuyo babannem kıbrısta sizinkilere de izmirden selamlar
  • 20-04-2014, 03:03:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuya girmiş birisi olarak herkesin bu konuda beni görmesini istiyorum ben gencim, güzelim, tatlıyım bir o kadar'da hoşum. Şuanda mesajımı okuyan bütün arkadaşlarıma sevgiler, saygılar dileklerimi iletmek istiyorum. R10 seni seviyorum, konu sahibi arkadaşım saygılarımla. herkese selam olsun hayırlı geceler!
  • 20-04-2014, 03:18:25
    #9
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EyvAllah kanka, dedem uyuyo babannem kıbrısta sizinkilere de izmirden selamlar
    A.slm kardeeeş