Eski ram neden pahalı ?
14
●1.797
- 11-04-2014, 20:28:55Üyeliği durdurulduArkadaşlar ana kartım DDR II ram uyumlu . Bende bilişim okuyorum.Haliyle Programlar falan derken 2 gb ram dayanmamaya başladı. 4gb ddr2 ram almak ve 4+2 den 6ya tamamlamak istiyorum . Ancak fark ettim ki ddr2 4 gb ramın fiyatı ddr3 8 gb ram ile hemen hemen aynı bunun nedeni nedir? Neden bu kadar pahalı ?
- 11-04-2014, 20:32:35Yenisi çıktıkça eskisinin üretimi azalıyor. E bu azalmaya bağlı olarak piyasadaki ram oranıda düşüyor. Bu durumda az olanı kıymetli yapıyor hali ile.
- 11-04-2014, 20:34:30Üyeliği durdurulduHalbuki halkımız yeniye geçmek için eskisini zararına satıp kurtulmak isterdi
Ama nedense bunda böyle oldu
- 11-04-2014, 20:35:05bence okuduğun bölümü değiştirFurkanErzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2014, 20:37:57Ram fiyatlarının pahalılığı yüzünden okumasın dimilookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DDR 2 DDR 3 problemi okul bıraktırdı diye manşet atarlar
- 11-04-2014, 20:39:25hayır. bilişim okumasına rağmen ddr2 ram neden pahalı olduğunu bilmediği için.evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
