• 11-04-2014, 20:28:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ana kartım DDR II ram uyumlu . Bende bilişim okuyorum.Haliyle Programlar falan derken 2 gb ram dayanmamaya başladı. 4gb ddr2 ram almak ve 4+2 den 6ya tamamlamak istiyorum . Ancak fark ettim ki ddr2 4 gb ramın fiyatı ddr3 8 gb ram ile hemen hemen aynı bunun nedeni nedir? Neden bu kadar pahalı ?
  • 11-04-2014, 20:32:42
    #2
    Çok basit bir nedeni var kolay bulunamaması
  • 11-04-2014, 20:32:35
    #3
    Dijital Çözümler
    Yenisi çıktıkça eskisinin üretimi azalıyor. E bu azalmaya bağlı olarak piyasadaki ram oranıda düşüyor. Bu durumda az olanı kıymetli yapıyor hali ile.
  • 11-04-2014, 20:34:12
    #4
    antika olduğu için
  • 11-04-2014, 20:34:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Halbuki halkımız yeniye geçmek için eskisini zararına satıp kurtulmak isterdi Ama nedense bunda böyle oldu
  • 11-04-2014, 20:35:05
    #6
    fatbotter.com
    FurkanErzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ana kartım DDR II ram uyumlu . Bende bilişim okuyorum.Haliyle Programlar falan derken 2 gb ram dayanmamaya başladı. 4gb ddr2 ram almak ve 4+2 den 6ya tamamlamak istiyorum . Ancak fark ettim ki ddr2 4 gb ramın fiyatı ddr3 8 gb ram ile hemen hemen aynı bunun nedeni nedir? Neden bu kadar pahalı ?
    bence okuduğun bölümü değiştir
  • 11-04-2014, 20:37:57
    #7
    Kurumsal PLUS
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence okuduğun bölümü değiştir
    Ram fiyatlarının pahalılığı yüzünden okumasın dimi DDR 2 DDR 3 problemi okul bıraktırdı diye manşet atarlar
  • 11-04-2014, 20:39:59
    #8
    eski ramlerde stok yok anca 2.elide olmadıgı için pahalıdır.

    saygılar
  • 11-04-2014, 20:39:25
    #9
    fatbotter.com
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ram fiyatlarının pahalılığı yüzünden okumasın dimi DDR 2 DDR 3 problemi okul bıraktırdı diye manşet atarlar
    hayır. bilişim okumasına rağmen ddr2 ram neden pahalı olduğunu bilmediği için.