Arkadaşlar ana kartım DDR II ram uyumlu . Bende bilişim okuyorum.Haliyle Programlar falan derken 2 gb ram dayanmamaya başladı. 4gb ddr2 ram almak ve 4+2 den 6ya tamamlamak istiyorum . Ancak fark ettim ki ddr2 4 gb ramın fiyatı ddr3 8 gb ram ile hemen hemen aynı bunun nedeni nedir? Neden bu kadar pahalı ?