• 08-04-2014, 23:15:59
    #10
    1 Sene içinde satacaksanız 2. eli daha fazla olan araçlar bakın derim.
  • 08-04-2014, 23:16:44
    #11
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim aracı Van Benim için Sıkıntı Çıkaracağını sanmıyorum ve 1 Yıl içerisinde satacağım için vergi beni fazla düşündürmüyor Tek Aklıma takılan sorun Km bu kadar km yapmış bir araç beni yorar mı sizce ?
    hocam o bahsettiğiniz km daha neki.
    Siz km görmemişsinizdir.
    300000km olsun hele.
    Aracta temiz. Hasar kaydını sorgulayın ayrıca.
  • 08-04-2014, 23:19:14
    #12
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim aracı Van Benim için Sıkıntı Çıkaracağını sanmıyorum ve 1 Yıl içerisinde satacağım için vergi beni fazla düşündürmüyor Tek Aklıma takılan sorun Km bu kadar km yapmış bir araç beni yorar mı sizce ?
    Neden 1 sene sonra satacaksınız.Bence araç şayet dış görünüşü gibi bakımlı ve itinalı kullanıldıysa siz bu aracı satıp kolay kolay değiştirmek istemeyeceksiniz

    Kaldı ki bana göre (çok nadir durumların haricinde) hiç bir araç 1 yıl sonra satılmak maksadıyla alınmamalıdır.Temizse bakımlıysa kazasızsa alın gitsin hayrını görün derim .
  • 08-04-2014, 23:27:21
    #13
    Kurumsal Üye
    6 yaşında bir araç için 110.000 km gayet normal bence. Satışta zorlanma haricinde sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.
  • 08-04-2014, 23:37:13
    #14
    Misafir
    bu tip araçlar her zaman sıkıntıdır, k belgesi ( 2.000 tl ), kantar, src isterler kamyonet geçtiğinden van değilde normali yok mu alt modellerde iyidir.
  • 08-04-2014, 23:41:37
    #15
    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tip araçlar her zaman sıkıntıdır, k belgesi ( 2.000 tl ), kantar, src isterler kamyonet geçtiğinden van değilde normali yok mu alt modellerde iyidir.
    Src yokta K Belgesi Şirketin var 10 acar İçin gecerli Galiba yanlış mı biliyorum.
  • 08-04-2014, 23:54:19
    #16
    Misafir
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Src yokta K Belgesi Şirketin var 10 acar İçin gecerli Galiba yanlış mı biliyorum.
    k belgesi oldu onu tamamladık, src de kötü 2-4 ü alman gerekiyor 700-750 tl bu ikisi, 2003 ten öncesi sigortada 90 gün varsa otomatik tanesi 150 tl ye düşüyor.
  • 08-04-2014, 23:58:38
    #17
    Src İşi de Yattı galiba Soran eden Olmuyor Hiç Rastlamadım Her Akşam şirketin bir ticari aracı Doblo, berlingo gibi araba bende kalıyor geziyorum soran eden yok onu da tamam dedik
  • 09-04-2014, 00:02:40
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 yıl içinde satıcam diyorsan hiç bulaşma buna. Km side yaşına göre gayet az sayılabilir.