OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim aracı Van Benim için Sıkıntı Çıkaracağını sanmıyorum ve 1 Yıl içerisinde satacağım için vergi beni fazla düşündürmüyor Tek Aklıma takılan sorun Km bu kadar km yapmış bir araç beni yorar mı sizce ?
Neden 1 sene sonra satacaksınız.Bence araç şayet dış görünüşü gibi bakımlı ve itinalı kullanıldıysa siz bu aracı satıp kolay kolay değiştirmek istemeyeceksiniz

Kaldı ki bana göre (çok nadir durumların haricinde) hiç bir araç 1 yıl sonra satılmak maksadıyla alınmamalıdır.Temizse bakımlıysa kazasızsa alın gitsin hayrını görün derim .