• 08-04-2014, 12:23:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Son zamanlarda Twitter bölümünde kimsenin hesap satamadığını farkettim. Ya da 30 K hesaplar 150 tl gibi komik ifyatlardan satılıyor. Takipçi çekimi de içler acısı gibi görünüyor. Çok komik fiyatlara takipçi felan çekiyolar. Artık sizce ticaret bitti mi hesap kasmayı bırakmalı mıyız?
  • 08-04-2014, 12:33:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bircok sektorde oldugu gibi, b*kunu cikartmayi basardilar turk "webmasterlar"...

    Twitter yasagini falan filan saymiyorum
  • 08-04-2014, 13:42:28
    #3
    RUN
    Platin üye
    daha bizim forumda fiyatlar iyi en azından burada emeğin çöp olmasına izin vermeyen insanlar var siz bide dışarıyı görün