Merhaba arkadaşlar
Son zamanlarda Twitter bölümünde kimsenin hesap satamadığını farkettim. Ya da 30 K hesaplar 150 tl gibi komik ifyatlardan satılıyor. Takipçi çekimi de içler acısı gibi görünüyor. Çok komik fiyatlara takipçi felan çekiyolar. Artık sizce ticaret bitti mi hesap kasmayı bırakmalı mıyız?
Twitter ticareti bitti mi?
2
●314