Merhaba arkadaşlar
Son zamanlarda Twitter bölümünde kimsenin hesap satamadığını farkettim. Ya da 30 K hesaplar 150 tl gibi komik ifyatlardan satılıyor. Takipçi çekimi de içler acısı gibi görünüyor. Çok komik fiyatlara takipçi felan çekiyolar. Artık sizce ticaret bitti mi hesap kasmayı bırakmalı mıyız?