Arkadaşlar Sınavlara Çok Az Kaldı Ve Ben Bir Türlü Ders Çalışamıyorum Ne Yapmam Lazım Hangi Kaynakları Kullanmam Lazım
Acık Öğretim 3-4 Sınıf Kamu Yönetimi Okuyorum...
Açık Öğretim Okuyanlar
3
●373
- 07-04-2014, 23:33:05OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 kamu yönetimi okuyosun sen bence aşmışın olayı
ben daha 1deyim
ben daha 1deyim