OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Sınavlara Çok Az Kaldı Ve Ben Bir Türlü Ders Çalışamıyorum Ne Yapmam Lazım Hangi Kaynakları Kullanmam Lazım

Acık Öğretim 3-4 Sınıf Kamu Yönetimi Okuyorum...

3-4 kamu yönetimi okuyosun sen bence aşmışın olayı ben daha 1deyim