• 30-03-2014, 10:24:25
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    devir teknoloji devri. telefonum bilgisayarım ne diyorsa o valla ben anlamam
  • 30-03-2014, 10:32:58
    #11
    Uçağım var 6 da o nasıl olacak ya arasam mı anadolu jeti


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 30-03-2014, 10:43:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    benim pc ve telelefon atmış 1 saat daha yeni farkına vardım
  • 30-03-2014, 10:44:11
    #13
    Şu yaz/kış saati uygulamasını senelerdir çözemedim. Güneş ışığından yararlanma diyorlar ama kimse "oğlum güneşten yararlanıcaz hadi kalk ***" diye sabahın 5'inde uyanmaz ki. Hatta kışın saatleri değiştirdiğimizde elektriği daha erken kullanmaya başlıyoruz sanki kışın zarar bile yazıyor bu uygulama.
  • 30-03-2014, 10:46:46
    #14
    Bende Diyorum Bugun Sanki Erken Uyandım Diye 1 Saat Erken Uyanmışım Konuyu Görünce Seçim için Yarın Alınacağı Geldi Aklıma Saat Şuan 10:45.
  • 30-03-2014, 10:46:37
    #15
    şimdi saat 10:46 mı?
  • 30-03-2014, 10:47:02
    #16
    sabah kalkarken bi acayiplik vardı uyarı için teşekkürler.
  • 30-03-2014, 13:34:34
    #17
    görmeyenler görsün bende telefona gore hareket edıyordum, saatler bu gece ileri alınacak pc ve telefonlar dun gece otomatık olarak ileri almış
  • 30-03-2014, 14:05:38
    #18
    Benimki otomatik aldı


    Hesap Makinesi'nden Br(tan90)n ile Yollanmıştır.