Saatler İleri Alınmadı
17
●960
- 30-03-2014, 10:32:58Uçağım var 6 da o nasıl olacak ya arasam mı anadolu jeti
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 30-03-2014, 10:44:11Şu yaz/kış saati uygulamasını senelerdir çözemedim. Güneş ışığından yararlanma diyorlar ama kimse "oğlum güneşten yararlanıcaz hadi kalk ***" diye sabahın 5'inde uyanmaz ki. Hatta kışın saatleri değiştirdiğimizde elektriği daha erken kullanmaya başlıyoruz sanki kışın zarar bile yazıyor bu uygulama.