Şu yaz/kış saati uygulamasını senelerdir çözemedim. Güneş ışığından yararlanma diyorlar ama kimse "oğlum güneşten yararlanıcaz hadi kalk ***" diye sabahın 5'inde uyanmaz ki. Hatta kışın saatleri değiştirdiğimizde elektriği daha erken kullanmaya başlıyoruz sanki kışın zarar bile yazıyor bu uygulama.