Merhaba arkadaşlar acil passport lazım bankaya vergisini ödedim ama passport bulamadım. Elinde olan varsa yardımcı olabilirmi son 1 ay içinde tr ye giriş yapmış olacaktır şimdiden teşekkürler. konuyu ters yere açtıysamda özür dilerim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 17:59:19 --
cihaz işletecem acil lazım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:13:52 -->-> Daha önceki mesaj 18:03:19 --
arkadaşlar ücret de öderim yani acil lazım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:33:50 -->-> Daha önceki mesaj 18:13:52 --
yokmu arkadaşlar
Passport Lazım Son 1 ay
14
●924
- 28-03-2014, 18:43:24Buraya bu şekilde yazmak yerine forumda aratsaydın bulabilirdin çokdanWETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...li-guncel.html 300 TL
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ir-ankara.html 150 TL
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...light=pasaport 250 TL
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...li-guncel.html 250 TL
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...rgi-dahil.html fiyat yok - 29-03-2014, 01:54:23teşekkürlerde hepsi uçuk rakam vergisi zaten 120 tl bu kadar uçuk olması saçma
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:54:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:14:28 --
birde arkadaşlar sorum olacak ben abimin passportuna işletecek oldum vergisini ödedim ama onun passport u 2 ay olmuş kayt yapamadım ödediğim parayı geri alabilirmiyim yada e devlet üzerinden baska passport ile o imei yi kayıt edebilirmiyim - 29-03-2014, 23:55:00kardeş o kadar para verilmezU_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en fazla vereceğim 40 tl
- 29-03-2014, 23:57:32Üyeliği durduruldu40tl ye de sana kimse vermezWETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

en fazla vereceğim 40 tl