• 28-03-2014, 18:33:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar acil passport lazım bankaya vergisini ödedim ama passport bulamadım. Elinde olan varsa yardımcı olabilirmi son 1 ay içinde tr ye giriş yapmış olacaktır şimdiden teşekkürler. konuyu ters yere açtıysamda özür dilerim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 17:59:19 --

    cihaz işletecem acil lazım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:13:52 -->-> Daha önceki mesaj 18:03:19 --

    arkadaşlar ücret de öderim yani acil lazım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:33:50 -->-> Daha önceki mesaj 18:13:52 --

    yokmu arkadaşlar
  • 28-03-2014, 18:43:24
    #2
    WETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar acil passport lazım bankaya vergisini ödedim ama passport bulamadım. Elinde olan varsa yardımcı olabilirmi son 1 ay içinde tr ye giriş yapmış olacaktır şimdiden teşekkürler. konuyu ters yere açtıysamda özür dilerim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:03:19 -->-> Daha önceki mesaj 17:59:19 --

    cihaz işletecem acil lazım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:13:52 -->-> Daha önceki mesaj 18:03:19 --

    arkadaşlar ücret de öderim yani acil lazım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:33:50 -->-> Daha önceki mesaj 18:13:52 --

    yokmu arkadaşlar
    Buraya bu şekilde yazmak yerine forumda aratsaydın bulabilirdin çokdan

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...li-guncel.html 300 TL

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ir-ankara.html 150 TL

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...light=pasaport 250 TL


    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...li-guncel.html 250 TL

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...rgi-dahil.html fiyat yok
  • 29-03-2014, 01:54:23
    #3
    teşekkürlerde hepsi uçuk rakam vergisi zaten 120 tl bu kadar uçuk olması saçma

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:54:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:14:28 --

    birde arkadaşlar sorum olacak ben abimin passportuna işletecek oldum vergisini ödedim ama onun passport u 2 ay olmuş kayt yapamadım ödediğim parayı geri alabilirmiyim yada e devlet üzerinden baska passport ile o imei yi kayıt edebilirmiyim
  • 29-03-2014, 02:00:21
    #4
    FİYAT VERGİLER DAHİL 250TL DİR. ( 119,5TL VERGİ + PASAPORT TEMİN ÜCRETİ )

    fiyatlar vergi dahil fiyatı yani 130 tl ye falan gelir size
  • 29-03-2014, 18:59:50
    #5
    Kardeş vergi ödedim passport lazım sadece kayıt için
  • 29-03-2014, 20:00:36
    #6
    tamam vergisini düşer 120 gönderirsin çok mu zor

    he ben para vermem bedava arıyorum diyosan bişey diyemem tabi
  • 29-03-2014, 23:55:00
    #7
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam vergisini düşer 120 gönderirsin çok mu zor

    he ben para vermem bedava arıyorum diyosan bişey diyemem tabi
    kardeş o kadar para verilmez en fazla vereceğim 40 tl
  • 29-03-2014, 23:57:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş o kadar para verilmez en fazla vereceğim 40 tl
    40tl ye de sana kimse vermez
  • 29-03-2014, 23:58:20
    #9
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40tl ye de sana kimse vermez
    muhalefetsiniz hep