teşekkürlerde hepsi uçuk rakam vergisi zaten 120 tl bu kadar uçuk olması saçma

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:54:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:14:28 --

birde arkadaşlar sorum olacak ben abimin passportuna işletecek oldum vergisini ödedim ama onun passport u 2 ay olmuş kayt yapamadım ödediğim parayı geri alabilirmiyim yada e devlet üzerinden baska passport ile o imei yi kayıt edebilirmiyim