• 26-03-2014, 02:12:12
    #10
    Bütün ümidim gençliktedir
    Bence de o kadar çok vermene gerek yok Ahmet. Ödülü 500 TL olan yarışmalara bile katılım çok fazla oluyor. Bence 1000 TL ödül oldukça cazip. Patent konusunda bilgim yok ama istersen bi tanıdıklara sorarız.
  • 26-03-2014, 02:12:50
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence 300-400 den başlayın katılım az olursa süreyi ve ücreti artırırsınız böyle uzar gider istediğinizi alana kadar
  • 26-03-2014, 09:24:22
    #12
    abi bence 200 den başla süreyi uzatma adına kaliteli birşey gelene kadar örneğin 1k ya kadar çıkartabilirsin ama 3-4k fiyatı gözden çıkarttıysan kaliteli bir ajansla görüş daha iyi yarışma biraz riskli
  • 26-03-2014, 10:03:21
    #13
    Tabi alıştınız 20 liraya logo almaya kırın fiyatı !

    Hocam 1000 lira idealdir, hatta isterseniz ajanslara yaptırın...Biz burada işini önemseyen kişilere logoyu 750-1000 liraya yapıyoruz burada işverenim voltası atıp siteme 10 liraya logo diyenlere bakarsanız paint çizim bile yeter...

    Reklam her şeyden önemli..Olmayan malı bile sattırır insana
  • 26-03-2014, 10:41:10
    #14
    Misafir
    Ajans düşünmüyoruz arkadaşlar, tüm bütçeyi r10 da harcayacağız, bu projenin peşine yüksek bütçeli bir kaç projemiz daha olacak r10 da.
    • cPanels
    cPanels bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 26-03-2014, 10:41:41
    #15
    Bence 1000 yeterlidir Böyle bir yarışma için
  • 26-03-2014, 14:06:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    İsim vermeden bazı platformlarda logoları beğenmezsen paranı geri alabiliyorsun, burada öyle bir durum söz konusu olmadığı için kurallar gereği, 1000TL'den fazla yazmanı önermem abi.
  • 26-03-2014, 14:11:27
    #17
    Misafir
    Arkadaşın biri dile getirmiş. Yarışmalar her ne kadar çok fazla alternatif sunduğu için cazip gibi görünse de, katılımcıların yada ürünlerin beklenen standardın altında kalma durumunda para çöpe gitmiş oluyor. Bunu göze alarak bir mebla belirlemekte yarar var.

    Ben olsam max 750tl ayırırım.
    • Deae
    Deae bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 26-03-2014, 19:18:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    500-750 ile başlatıp gerekirse ücret arttırmak en iyisi..
    tabi 2. ve 3. ye de ödül vermek katılımı arttırır.. hatta onu ilk 5 yapabilirsiniz.. gerekli bütçeniz de mevcut..