Bence de o kadar çok vermene gerek yok Ahmet. Ödülü 500 TL olan yarışmalara bile katılım çok fazla oluyor. Bence 1000 TL ödül oldukça cazip. Patent konusunda bilgim yok ama istersen bi tanıdıklara sorarız.