• 10-03-2014, 08:48:05
    #19
    Hızı nasıl.? Youtube dan felan video seyredebiliyor musunuz.?
  • 10-03-2014, 08:49:21
    #20
    Bende geçen hafta geçtim, iyiki geçtim.
  • 10-03-2014, 08:53:24
    #21
    Sedat Tekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızı nasıl.? Youtube dan felan video seyredebiliyor musunuz.?
    Benim kullanmış olduğum telefon sıkıntılı.
    iPhone 4s android mevcut. Telefonu 2 yıldır falan kullanıyorum hemen hemen. Tam tamına dolmasa da. Telefonun yer yer çekmeme sorunu var. 3G'si de olmadığı için yavaş internet kullanıyorum. Ama işimi görüyor.

    (Whatsapp, facebook messenger, facebook, tapatalk, twitter) gayet hızlı ama dediğim gibi çekmeme sorunu var benim telefonumda. Sanıyorum 3G'li sağlam güzel bir telefon alsam (orjinal) daha da kaliteli halde surf yapacağıma inanıyorum ama şartlar öyle göstermiyor işte.
  • 10-03-2014, 14:54:53
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende bu paketi herkese tavsiye ederim. paket çıktığından itibaren herhangi bir sorun çıkmadı. internetide çok iyi wifiyi açıp sürekli pc den giriyorum hatta
  • 10-03-2014, 15:04:07
    #23
    Woops tarifesini kullanıyorum ancak evimde interneti 3g ile kullanamıyorum hatta 2 aydır çekim gücü sıfır ile 1 çubuk arası değişiyor. müşteri hizmetlerini aradığımda ise incele yapıldı herhangi bir probleme rastlanmadı diyorlar. Gözünü sevdiğimin Turkcell'i aynı tarifeyi 35'ten verse Turkcell kullansam ama adamlarda bu tarz tarife 50-60tan başlıyor
  • 10-03-2014, 15:07:50
    #24
    Benim yaş tutmuyor.. Sırf şu muhabbetler için daha genç olmak isterdim..
  • 10-03-2014, 15:10:27
    #25
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim yaş tutmuyor.. Sırf şu muhabbetler için daha genç olmak isterdim..
    yok mu genç bi tanıdıgın
  • 10-03-2014, 15:12:02
    #26
    1 ay kullandım paket güzel aynı paketin hemen hemen aynı vodafone'de 25 tl kullanıyorum. ama Aveadan uzagım üstüne para verseler avea kullanmam.
  • 10-03-2014, 15:44:12
    #27
    e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok mu genç bi tanıdıgın
    tc kimlik no istiyorlar,o yüzden kimse yanaşmaz gibime geliyor..