Avea Woops nasıl sizce?
28
●3.830
- 10-03-2014, 08:53:24Benim kullanmış olduğum telefon sıkıntılı.Sedat Tekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 4s android mevcut. Telefonu 2 yıldır falan kullanıyorum hemen hemen. Tam tamına dolmasa da. Telefonun yer yer çekmeme sorunu var. 3G'si de olmadığı için yavaş internet kullanıyorum. Ama işimi görüyor.
(Whatsapp, facebook messenger, facebook, tapatalk, twitter) gayet hızlı ama dediğim gibi çekmeme sorunu var benim telefonumda. Sanıyorum 3G'li sağlam güzel bir telefon alsam (orjinal) daha da kaliteli halde surf yapacağıma inanıyorum ama şartlar öyle göstermiyor işte. - 10-03-2014, 15:04:07Woops tarifesini kullanıyorum ancak evimde interneti 3g ile kullanamıyorum hatta 2 aydır çekim gücü sıfır ile 1 çubuk arası değişiyor. müşteri hizmetlerini aradığımda ise incele yapıldı herhangi bir probleme rastlanmadı diyorlar. Gözünü sevdiğimin Turkcell'i aynı tarifeyi 35'ten verse Turkcell kullansam ama adamlarda bu tarz tarife 50-60tan başlıyor
- 10-03-2014, 15:10:27yok mu genç bi tanıdıgınhackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2014, 15:44:12tc kimlik no istiyorlar,o yüzden kimse yanaşmaz gibime geliyor..e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf şu muhabbetler için daha genç olmak isterdim..