Sedat Tekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hızı nasıl.? Youtube dan felan video seyredebiliyor musunuz.?
Benim kullanmış olduğum telefon sıkıntılı.
iPhone 4s android mevcut. Telefonu 2 yıldır falan kullanıyorum hemen hemen. Tam tamına dolmasa da. Telefonun yer yer çekmeme sorunu var. 3G'si de olmadığı için yavaş internet kullanıyorum. Ama işimi görüyor.

(Whatsapp, facebook messenger, facebook, tapatalk, twitter) gayet hızlı ama dediğim gibi çekmeme sorunu var benim telefonumda. Sanıyorum 3G'li sağlam güzel bir telefon alsam (orjinal) daha da kaliteli halde surf yapacağıma inanıyorum ama şartlar öyle göstermiyor işte.