• 19-12-2012, 17:02:41
    #1
    arkadaşlar

    sshten sırasıyla kullanıcı oluşturdum gruba atadım gruba izin verdim
    ama şifre de koymuştum
    fakat bu şifre kabul etmiyor, sanırım password change force gibi command vardı onu yapmam gerekiyor o command neydi ?
  • 19-12-2012, 17:22:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    root olarak "passwd kullanıcıadı" komutu ile şifreyi tekrar değiştirmeyi deneyin.