arkadaşlar

sshten sırasıyla kullanıcı oluşturdum gruba atadım gruba izin verdim
ama şifre de koymuştum
fakat bu şifre kabul etmiyor, sanırım password change force gibi command vardı onu yapmam gerekiyor o command neydi ?