Merhaba arkadaşlar,
Bir ofis içerisindeki kullanıcıların birbirleri arasında outlook üzerinden mailleşmesini istiyorum. Fakat bu sistem internete bağlı olmadığı zamanda çalışacak. Exchance server ile bu yapılabiliyor mu tam emin değilim. Denemedim açıkçası.
Yani:
ahmet@domain isimli hesap, mehmet@domain isimli hesaba ofis içi mail gönderebilecek. Tüm makinalar ortak ağa bağlıdır zaten.
Not: ahmet@domain 'in uzantısı yani .com'u yoktur.
Not2: Bu sistemin çalıştığı bir firma biliyorum fakat mail server olarak ne kullanıyorlar öğrenemedim. Outlook Express'de giden ve gelen sunucuya mail serverin kurulu olduğu IP adreslerini yazmıştık.
Bu hizmeti verebileceğim ücretsiz mail sunucusu varmıdır, varsa isimlerini alabilirmiyim.
Teşekkür ederim, İyi çalışmalar.
local kullanıcılar arası mailleşme
3
●646
- 19-10-2007, 16:27:24Üyeliği durdurulduİlgilenenler için FTGate email server, mail server and groupware server, UK buldum fakat ücretli. 4x4 lük bir program ama pahalı işte

Ücretsiz tavsiye edeceğiniz birşey varsa inceleyebilirim.
