Konu
local kullanıcılar arası mailleşme
19-10-2007, 16:32:56
#3
SNaRe
Üyeliği durduruldu
exchange zaten bu isteidğin işi yapıyor. Bizde şirkette kullanıyoruz. İnternete gerek yok . Şirkette bir bilgisayara kurunca direk mail iletilebiliyor.