• 29-10-2012, 11:29:05
    #1
    Merhaba değerli R10.net üyeleri,
    merak ettiğim bir soru var internetten cpanel alternafi ücretsiz olarak dağıtılan zpaneli gördüm daha önce kullananız var mı ?
    Performans bakımından olsun, güvenlik bakımından olsun, nasıl bilirsiniz ?
    Teşekkürler.


    Kullanım tablosu, windowsta daha fazla



  • 29-10-2012, 11:34:47
    #2
    Mesajım bulunsun bende daha önce görmemiştim
  • 29-10-2012, 11:39:41
    #3
    2 resim daha eklendi.
  • 29-10-2012, 11:42:36
    #4
    ilk kere gördüm bunu da. Sen mi yazdın hocam ne yaptın sen ?
  • 29-10-2012, 11:46:18
    #5
    pleskten daha hoş duruyor
  • 29-10-2012, 11:47:40
    #6
    TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk kere gördüm bunu da. Sen mi yazdın hocam ne yaptın sen ?
    2004'te ben daha ateri salonlarındaydım bilgisayar bilmezdim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:47:40 -->-> Daha önceki mesaj 11:47:07 --

    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pleskten daha hoş duruyor
    evet görüntü çok hoş
  • 29-10-2012, 13:20:47
    #7
    İlk kez gördüm mesaj bulusun güzel bir şeye benziyor umarım açıklara sahip değildir.
  • 29-10-2012, 13:23:06
    #8
    Hei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez gördüm mesaj bulusun güzel bir şeye benziyor umarım açıklara sahip değildir.
    araştırıyorum internetten, umarım iyi bir sistemdir.
  • 29-10-2012, 15:12:41
    #9
    kayda değer bir panel değil.