Merhaba değerli R10.net üyeleri,
merak ettiğim bir soru var internetten cpanel alternafi ücretsiz olarak dağıtılan zpaneli gördüm daha önce kullananız var mı ?
Performans bakımından olsun, güvenlik bakımından olsun, nasıl bilirsiniz ?
Teşekkürler.


Kullanım tablosu, windowsta daha fazla