Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi PHP sürümünü kullanıyorsunuz?
12
●1.076
- 26-10-2012, 20:48:01Özellikle eski sürüm vbseo kullanan sitelerde site içi işlemlerinde (konu gönderimi, özel mesaj gönderimi v.s) gibi konularda hata alınabiliyor, display_error kapatarak bir şekilde bazı hataları göstermiyoruz ama illa kendimi göstereceğim diyen hatalar baş ağrıtıyorŞahin DAĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 20:50:10Misafir5.3 çıktığında ilk zamanlar çok aşırı sorun yaşadık, özellikle VBullettin ve Wordpress de, çok ciddi hatalar kısa sürdü özellikle dediğin gibi seo eklentileri. Sürümleri geri düşürdük sonrasında aradan birkaç ay geçti, tekrar güncelledik ve ufak tefek hatalar hala vardı. disp error ile kapattik. Şuan sanırım tüm sorunlar giderildi. Güncelleyip denermisin birkaç sunucunda ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 20:52:30Bizde devam ediyor halen sorunlar (5.3.18 de dahil), 10 vbulletinden 6 sında sıkıntı var, yeni taşıdığımız sunucuyu ayarladık ettik hazırladık 5.3 versiyon ile siteler aktif olunca telefonlar susmadı apar topar 5.2 ye döndük. Wordpressler de sıkıntı yaşamadık baştan beri.Şahin DAĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle