Şahin DAĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbullttin admin panel sorunlarımı ?
Özellikle eski sürüm vbseo kullanan sitelerde site içi işlemlerinde (konu gönderimi, özel mesaj gönderimi v.s) gibi konularda hata alınabiliyor, display_error kapatarak bir şekilde bazı hataları göstermiyoruz ama illa kendimi göstereceğim diyen hatalar baş ağrıtıyor