• 04-10-2012, 17:27:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;
    Plesk panel sürümünü 10 a yükselttikten sonra asp.net sitelerde uygulama sunucusu hatası almaya başladım.Ne yaptıysam düzeltemedim.Sizden yardım bekliyorum
    Örnek site:www.gbyapi.com www.efetekno.com
  • 06-10-2012, 00:35:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu günceldir.
    Yeni bir host açıp proticaret kurarsak sorun yok fakat eski yedekleri attığımız aspx sitelerde hata veriyor.asp sitelerde sorun yok.Meslektaşlarımdan yardım / öneri bekliyorum.
  • 08-10-2012, 22:37:04
    #3
    sql userlarınızın kullanım süresi dolmuş olabilir, güncelleme ile ilgili sql userlarda sorun oluşmuş olabilir. mssql'e pleskden managed ediyorsanız; mssql userları silip yeniden ekleyeniz, genede düzelmiyorsa sqlusername değişip yeniden deneyin. sorun çözülmez ise pm atın yardımcı olalım.
  • 08-10-2012, 22:39:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    grafikit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sql userlarınızın kullanım süresi dolmuş olabilir, güncelleme ile ilgili sql userlarda sorun oluşmuş olabilir. mssql'e pleskden managed ediyorsanız; mssql userları silip yeniden ekleyeniz, genede düzelmiyorsa sqlusername değişip yeniden deneyin. sorun çözülmez ise pm atın yardımcı olalım.
    İlginiz için teşekkür ederim dediklerinizi uygulayacağım sonucu buradan bildireceğim.