Merhabalar ;
Plesk panel sürümünü 10 a yükselttikten sonra asp.net sitelerde uygulama sunucusu hatası almaya başladım.Ne yaptıysam düzeltemedim.Sizden yardım bekliyorum
Örnek site:www.gbyapi.comwww.efetekno.com
Konu günceldir.
Yeni bir host açıp proticaret kurarsak sorun yok fakat eski yedekleri attığımız aspx sitelerde hata veriyor.asp sitelerde sorun yok.Meslektaşlarımdan yardım / öneri bekliyorum.
sql userlarınızın kullanım süresi dolmuş olabilir, güncelleme ile ilgili sql userlarda sorun oluşmuş olabilir. mssql'e pleskden managed ediyorsanız; mssql userları silip yeniden ekleyeniz, genede düzelmiyorsa sqlusername değişip yeniden deneyin. sorun çözülmez ise pm atın yardımcı olalım.
sql userlarınızın kullanım süresi dolmuş olabilir, güncelleme ile ilgili sql userlarda sorun oluşmuş olabilir. mssql'e pleskden managed ediyorsanız; mssql userları silip yeniden ekleyeniz, genede düzelmiyorsa sqlusername değişip yeniden deneyin. sorun çözülmez ise pm atın yardımcı olalım.
İlginiz için teşekkür ederim dediklerinizi uygulayacağım sonucu buradan bildireceğim.