Merhabalar ;
Plesk panel sürümünü 10 a yükselttikten sonra asp.net sitelerde uygulama sunucusu hatası almaya başladım.Ne yaptıysam düzeltemedim.Sizden yardım bekliyorum
Örnek site:www.gbyapi.com www.efetekno.com