selam arkadaşlar edge olarak guncelledim sunucuyu apacheyide 2.0.x yaptım bu makineye pluginsdeki mod_Security i kurmam dogrumudur kurarsam bozulurmu açıkcası çok tırsıyorum bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse çok sevinirim.