Konu
edge olarak güncellediğim cpanele mod security kurmak dogrumudur normal pluginsden ?
20-09-2007, 16:01:01
#1
xElectron
selam arkadaşlar edge olarak guncelledim sunucuyu apacheyide 2.0.x yaptım bu makineye pluginsdeki mod_Security i kurmam dogrumudur kurarsam bozulurmu açıkcası çok tırsıyorum bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse çok sevinirim.