whmsonic lisansı almayı düşünmüyorum.
manuel yolla nasıl bir radyo sistemi kurabilirim aldığım vpsye ?
çünkü artık radyo hizmeti aldığım firma çok sık sorunlar yaşıyor server taşıma ip saldırı vs vs artık üyelerim bu kesintilerden baydı
manuel yollada olsa kendi sitemin yayınını yaptığım vpsden radyo yayını yapmak istiyorum oto dj şeklinde yeri geldiğinde normal djlerde girebilsin.
bunun için yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba.
Centosa shoutcast radyo kurmak
3
●997
- 03-01-2011, 15:44:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çok basit bir kurulumu var.
wget http://yp.shoutcast.com/downloads/sc...8_Linux.tar.gz
tar zxvf sc_serv_1.9.8_Linux.tar.gz
cd sc*
nano sc_serv.conf
sc_serv.conf dosyası içinde Password, PortBase ve MaxUser satırları var seni ilgilendiren. buraları düzenledikten sonra ./sc_serv ile radyoyu çalıştırıyorsun.
autodj kurulumu ile alakalı burada örnek var. - 03-01-2011, 17:48:17açıkcası sc_serv.conf
içindeki dosyalarla nasıl oynarım hiç bilgim yok.
ama o konudaki alıntı mesajı inceleyip birşeyler yapacağım sağol.
bu arada bunlarla uğraşmamın normal sitelerime zararı olurmu ?
yani şuan bir kontrol panel ile yayın yapıyorum ona vs zararı olurmu ?