whmsonic lisansı almayı düşünmüyorum.
manuel yolla nasıl bir radyo sistemi kurabilirim aldığım vpsye ?
çünkü artık radyo hizmeti aldığım firma çok sık sorunlar yaşıyor server taşıma ip saldırı vs vs artık üyelerim bu kesintilerden baydı
manuel yollada olsa kendi sitemin yayınını yaptığım vpsden radyo yayını yapmak istiyorum oto dj şeklinde yeri geldiğinde normal djlerde girebilsin.
bunun için yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba.