arkadaşlar az önce sitelerime girmek için denedim ancak siteler açılmadı bende baktım sorun görünmüyordu whm den apacheyi resetledim ancak sorun çözülmedi proxy ile siteme girmeyi dedim kendi tarayıcımdan kaynaklanabileceğini düşündüm ancak öylede açmadı service statustan baktım şimdi verileri altta vericem sunucuda loadlar düşük seviyede anlamadım gitti ssh den rebootladım yarrım saat oldu hala açılmadı siteler izlenmesi gereken yollar nelerdir acaba.
cpanellogd up
cpsrvd up
exim (exim-4.69-23.1_cpanel_maildir) up
ftpd (1.3.2d) up
httpd (2.0.63) up
imap up
mysql (5.0.90-community) up
named (9.3.6-P1-RedHat-9.3.6-4.P1.el5_4.2) up
pop up
queueprocd up
spamd up
sshd up
syslogd up
Server Load 0.00 (1 cpu)
Memory Used 24.6 %
Swap Used 0.00 %
Disk /usr/tmpDSK (/tmp) 3 %
Disk /dev/root (/var/named/chroot/var/run/dbus) 77 %
Disk /dev/sda1 (/boot) 19 %
Disk /dev/loop0 (/var/tmp) 2 %
Disk /dev/mapper/VolGroup00-LogVol00 (/) 77 %
siteler açılmıyor
7
●1.808
- 31-05-2010, 09:02:15Üyeliği durdurulduSoruyu soran arkadaşın hangi yazısından httpd.conf veya named.conf dosyasının bozulduğunu çıkardın. Başka bir konuda uyarınca bana kızıyordun.AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunu kaynağını anlamadan insanlara saçma sapan çözümler önermeyi bırakın. Bir gün birisinin başını fena yakacaksınız.
Sitelerin açılmamasının milyon tane sebebi olabilir. Bu sebeplerde milyonda biri httpd.conf dosyasının bozulmasından olabilir, milyonda biri named.conf'un bozulmasından olabilir.
Sorunu olan arkadaşa;
http://IP diye girince ( sitelerinin yayın yaptığı IP örnek: http://77.7.7.7 gibi ) Great Success !
Apache is working on your cPanel® and WHM™ Server
gibi bir sayfa çıkıyor mu?
Cpanelden Apache Status diye bir kısım var oraya girince çıkanları kopyalasana buraya. - 31-05-2010, 14:50:16arkadaşım sen mümkünse benim yazdığım postlara bulaşma. milyon sebep diyipte mübalağada yapma, 100 sebep çıkaramazsın. site açılmıyorsa büyük ihtimal ya dns sorunludur yada apache configte sorun vardır. o scriptler kimsenin başına belada açmaz. ikiside configi yeniden düzenler. ayrıca sorunu %100 çözerde demedim. çözmezse cpanele ticket at dedim. kimsenin canını yakacak birşey yapmadım bu zamana kadar. sorun çıkarsada bizzat kendim düzeltirim. polemik yaratma! seni şikayet edicem yönetime işine bak. varsa bir derdin özel mesaj ile gönder artistlik yapma burda.cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2010, 18:12:12Üyeliği durdurulduİlla her konuya yanıt vermek zorunda mısın? Yanıt yazınca para filan mı alıyorsun? Bilmiyorsan çözümü bir şey yazma.AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunu anlamadan kafadan çözüm öneriyorsun, sorunun net çözümünü bilmiyorsan yalan yanlış şeyler yazma. Bir gün birisinin başını fena yakacaksın bu gidişle.
Seninki koca karı ilacı önermek gibi bir şey, karnı ağrıyan herkese ilaç öneriyorsun, ya tutarsa misali. Olur mu böyle şey.
İnşallah yönetimdekiler bu konuyu inceler de seni bu bölümden yasaklar, insanların başını yakacaksın bir gün. - 31-05-2010, 18:47:11he para alıyorumcemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanane abicim istediğim yerde istediğim cevabı yazarım. Konu sahibi rahatsız olmamış sana ne? dert mi oldu sana ya? dertsiz başıma dert aldım ya şaka gibi
30 yaşında adamın çocuk gibi hareketleri var ya
tamam yönetimdekiler banlasın beni başka türlü kurtulamıcam ben senden
sanane abicim istediğim yerde istediğim cevabı yazarım. Konu sahibi rahatsız olmamış sana ne? dert mi oldu sana ya? dertsiz başıma dert aldım ya şaka gibi