Arkadaşlar Merhaba
Windows Server 2008 Üzerine VMWARE Server kurdum.
Virtual Makina oluşturup CentOS 5 kurdum. Fakat hiç bir şekilde internete çıkamıyorum? Firewallı devre dışı bıraktım sonuç yine aynı hiç bir yere ping çekmiyor. Aynı makina üzerine WinXP Kurdum o internete girdi bir sıkıntı olmadı.
Sizce sorun neden kaynaklanıyor? IP DNS Gateway bilgilerinide doğru yazdım kurulumda.
CentOS 5 İnternete girememe sorunu
13
●2.996
- 27-05-2010, 13:16:45Win Server 2008 üzerine kurulu CentOS.
Win Server 2008 üzerine XP Kurdum ağ ayarlarından ip bilgilerini girdim sorunsuz internete bağlandı. Sonra sanal makinayı sildim.
az önce DHCP yi etkinleştirip ip almayı denedim. Restart ettim ip bilgisi saptanıyor da başarısız dedi. Şimdi tekrar ip bilgilerini girip ifconfig verisini buraya yazacağım.