Arkadaşlar Merhaba

Windows Server 2008 Üzerine VMWARE Server kurdum.

Virtual Makina oluşturup CentOS 5 kurdum. Fakat hiç bir şekilde internete çıkamıyorum? Firewallı devre dışı bıraktım sonuç yine aynı hiç bir yere ping çekmiyor. Aynı makina üzerine WinXP Kurdum o internete girdi bir sıkıntı olmadı.

Sizce sorun neden kaynaklanıyor? IP DNS Gateway bilgilerinide doğru yazdım kurulumda.