Bir Anda Load Fırlıyor. - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bir Anda Load Fırlıyor.
16
●
1.661
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Bir Anda Load Fırlıyor.
1
2
27-05-2010, 18:34:55
#10
CTRLShift
Üyeliği durduruldu
AKServer yorumunuzu dikkate alacağım hocam. Vb sistem yok dediğim gibi önemli siteler mevcut.
O kadar garipki Allah' tan sunucuda down veya kopmalar meydana gelmiyor ama 950 e kadar çıkıyor nasıl oluyor bu iş anlamadım.
27-05-2010, 19:04:54
#11
webadam
Belirttiğim işlemi yaptıktan sonra yine oldu mu load sorunu?
27-05-2010, 19:08:47
#12
CTRLShift
Üyeliği durduruldu
Hocam şu anda 0.45 düzeldi. Ama ara ara çıkıyor yinede. Acaba ddos mu yiyorum .
webadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belirttiğim işlemi yaptıktan sonra yine oldu mu load sorunu?
27-05-2010, 19:09:26
#13
webadam
Sıstemı belırlı sure ızleyıp tekrar donus yaparsan farklı cozumler denerız.
27-05-2010, 19:32:31
#14
CTRLShift
Üyeliği durduruldu
webadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıstemı belırlı sure ızleyıp tekrar donus yaparsan farklı cozumler denerız.
Şu anda stabil ilerliyor hocam. Çok teşekkür ederim eğer devam ederse konuyu canlandırırım. +' nı verdim sağ olasın.
27-05-2010, 20:19:09
#15
NixNetwork
Maile de bakın sunucu üzerinde spam gönderimi olmasın. Eğer saatlik
gönderimi limitlemediyseniz exim yüzlerce proc açabilir
28-05-2010, 15:30:01
#16
CTRLShift
Üyeliği durduruldu
Mail sınırlandırılmasıda yapıldı. Şu anda normal.
webadam loadın yükünü biraz daha hafifletmemiz için başka bize ne önerebilirsiniz.
28-05-2010, 18:10:13
#17
webadam
CTRLShift adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mail sınırlandırılmasıda yapıldı. Şu anda normal.
webadam loadın yükünü biraz daha hafifletmemiz için başka bize ne önerebilirsiniz.
PHP.ini ayarlamaları yaparak biraz daha düşürebilirsiniz.
http://forum.whmdestek.com/whm-cpane...ttpd-conf.html
Şu sayfaya bir göz atmanı öneririm. Hem performans hemde güvenlik ayarları bulunuyor.
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler