• 27-05-2010, 18:34:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    AKServer yorumunuzu dikkate alacağım hocam. Vb sistem yok dediğim gibi önemli siteler mevcut.

    O kadar garipki Allah' tan sunucuda down veya kopmalar meydana gelmiyor ama 950 e kadar çıkıyor nasıl oluyor bu iş anlamadım.
  • 27-05-2010, 19:04:54
    #11
    Belirttiğim işlemi yaptıktan sonra yine oldu mu load sorunu?
  • 27-05-2010, 19:08:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam şu anda 0.45 düzeldi. Ama ara ara çıkıyor yinede. Acaba ddos mu yiyorum .

    webadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirttiğim işlemi yaptıktan sonra yine oldu mu load sorunu?
  • 27-05-2010, 19:09:26
    #13
    Sıstemı belırlı sure ızleyıp tekrar donus yaparsan farklı cozumler denerız.
  • 27-05-2010, 19:32:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    webadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıstemı belırlı sure ızleyıp tekrar donus yaparsan farklı cozumler denerız.
    Şu anda stabil ilerliyor hocam. Çok teşekkür ederim eğer devam ederse konuyu canlandırırım. +' nı verdim sağ olasın.
  • 27-05-2010, 20:19:09
    #15
    Maile de bakın sunucu üzerinde spam gönderimi olmasın. Eğer saatlik
    gönderimi limitlemediyseniz exim yüzlerce proc açabilir
  • 28-05-2010, 15:30:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Mail sınırlandırılmasıda yapıldı. Şu anda normal.

    webadam loadın yükünü biraz daha hafifletmemiz için başka bize ne önerebilirsiniz.
  • 28-05-2010, 18:10:13
    #17
    CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail sınırlandırılmasıda yapıldı. Şu anda normal.

    webadam loadın yükünü biraz daha hafifletmemiz için başka bize ne önerebilirsiniz.
    PHP.ini ayarlamaları yaparak biraz daha düşürebilirsiniz.

    http://forum.whmdestek.com/whm-cpane...ttpd-conf.html

    Şu sayfaya bir göz atmanı öneririm. Hem performans hemde güvenlik ayarları bulunuyor.