Mail sınırlandırılmasıda yapıldı. Şu anda normal.
webadam loadın yükünü biraz daha hafifletmemiz için başka bize ne önerebilirsiniz.
PHP.ini ayarlamaları yaparak biraz daha düşürebilirsiniz.
http://forum.whmdestek.com/whm-cpane...ttpd-conf.html
Şu sayfaya bir göz atmanı öneririm. Hem performans hemde güvenlik ayarları bulunuyor.