• 16-11-2009, 20:05:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar şöyle birşey yapmamız mümkünmü acaba?

    top komutunda gördüğümüz işlemlerden kullanımı %3 ü geçen işlemler otomatik olarak sonlandırılsın. centos işletim sistemimim için bunu nasıl yapabilirim?
  • 16-11-2009, 20:33:21
    #2
    % x CPU bir zaman aralığı içinde ortalama kullanılan değer. Yani % x CPU kullanılan toplam değer değildir. Senin yapman gereken saniyede kullanılacak CPU süresine limit koymak. Onu da ulimit ile yapabilirsin...
  • 16-11-2009, 20:50:21
    #3
    bunu nasıl kullanabilirim yardımcı olabilirmisin. ingilizcem çok iyi değil...
  • 17-11-2009, 22:13:25
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ulimit -t miktar

    sınırsız için

    ulimit -t unlimited

    1000 için

    ulimit -t 1000

    ideal değer nedir bilgim yok.