Merhaba arkadaşlar şöyle birşey yapmamız mümkünmü acaba?

top komutunda gördüğümüz işlemlerden kullanımı %3 ü geçen işlemler otomatik olarak sonlandırılsın. centos işletim sistemimim için bunu nasıl yapabilirim?