• 04-11-2009, 14:29:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar...
    Acil bi sorunum var, outlook'dan mail Gönderemiyorum. SMTP portu da 587 olarak ayarlı.

    Serverla alakalı bi sorun var ama ne yapacağımı bilmiyorum

    yarımdıcı olabilir misiniz ?
  • 04-11-2009, 14:34:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kullandığınız sunucunun mail server ayarlarında da o portu 587 olarak değiştirmelisiniz. VPS kullanıyorsanız, bunu kendinizde yapabilirsiniz.
  • 04-11-2009, 14:36:26
    #3
    Tam olrak nerden yapacam onu ?
  • 04-11-2009, 14:51:27
    #4
    ???
  • 04-11-2009, 15:12:32
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullandığınız panel cpanel ise whm yi açıp.

    Server Manager'a tıklıyoruz.

    exim on another port kısmında 587 portunu yazıp 2 başındaki seçeneği
    işaretliyoruz yani

    X - 587 şeklinde..
  • 04-11-2009, 15:20:00
    #6
    Win Server 2003
    Plesk Panel 8,6

    Yaptım bikaç şey ama hala gitmiyor.
  • 09-11-2009, 14:59:11
    #7
    Bu problemin çözümünü anlatabilecek bilgili kimse yokmu gerçekten bu forumda.

    Bende de aynı problem var, reseller kullanıyorum.
  • 09-11-2009, 15:52:35
    #8
    Ozgurs88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Win Server 2003
    Plesk Panel 8,6

    Yaptım bikaç şey ama hala gitmiyor.
    buradan gerekli bilgiye ulasabilirsiniz.

    Edit: Bu ayarları uyguladıktan sonra mail sunucusunu, veya plesk'i tamamiyle restart ediniz.