Merhaba arkadaşlar...
Acil bi sorunum var, outlook'dan mail Gönderemiyorum. SMTP portu da 587 olarak ayarlı.
Serverla alakalı bi sorun var ama ne yapacağımı bilmiyorum
yarımdıcı olabilir misiniz ?
Mail Gönderme Sorunu - Acil
7
●1.160
- 04-11-2009, 14:34:31Üyeliği durduruldukullandığınız sunucunun mail server ayarlarında da o portu 587 olarak değiştirmelisiniz. VPS kullanıyorsanız, bunu kendinizde yapabilirsiniz.
- 04-11-2009, 15:12:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kullandığınız panel cpanel ise whm yi açıp.
Server Manager'a tıklıyoruz.
exim on another port kısmında 587 portunu yazıp 2 başındaki seçeneği
işaretliyoruz yani
X - 587 şeklinde.. - 09-11-2009, 15:52:35buradan gerekli bilgiye ulasabilirsiniz.Ozgurs88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: Bu ayarları uyguladıktan sonra mail sunucusunu, veya plesk'i tamamiyle restart ediniz.