Merhaba arkadaşlar...
Acil bi sorunum var, outlook'dan mail Gönderemiyorum. SMTP portu da 587 olarak ayarlı.

Serverla alakalı bi sorun var ama ne yapacağımı bilmiyorum

yarımdıcı olabilir misiniz ?