Herkese merhaba;
Kafama takılan bir durumdan sizlere bahsetmek istiyorum. 10 yılı geçkindir ttnet kullanmıyorum. TTnet altyapısı kullanan firmalardan kullanıyorum (göknet,millenicom,netgsm)
Şuan en son netgsmdeyim. Fakat hangisi olursa olsun SSH Kopması yaşıyorum. Ama TTnet kendi sisteminde kopma yaşamıyorum. Acaba bu durum başına gelip çözüme kavuşturabilen var mı?
İSS Kaynaklı SSH Kopması hk.
2
●98
- 09-12-2024, 20:49:13
- 09-12-2024, 20:59:36Superonline üzerinden bende yaşamaktayım hocam.SAVIORHOST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2024, 21:10:35SSH Keepalive etkinleştirmek lazım ISP belli bir süreden sonra sokette veri akışı olmadığı için bağlantıyı kesiyor.
Statik IP KESİN OLMAMAKLA BERABER çözüm olabilir.